Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. jest największym bankiem w Polsce, a pod względem aktywów także w Europie Środkowo-Wschodniej. W ofercie banku znajdują się liczne produkty i usługi, które bank ciągle dostosowuje do zmieniających się potrzeb. Klienci chętnie korzystają z bankowości elektronicznej (iPKO) oraz z największej sieci oddziałów w Polsce. Produkty banku to kredyty, rachunki, lokaty oferowane klientom indywidualnym, firmom, wspólnotom i deweloperom, korporacjom i samorządom oraz w ramach bankowości osobistej.

Lista oddziałów PKO Banku Polskiego w Częstochowie

PKO Bank Polski – oddział 1 w Częstochowie
ul. Dekabrystów 41B
42-200 Częstochowa

telefon: (34) 378 18 00
infolinia: +48 81 535 60 60

godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek: 09:00-17:00

KREDYTY MIESZKANIOWE

PKO Bank Polski – oddział 2 w Częstochowie
al. Najświętszej Maryi Panny 19
42-200 Częstochowa

telefon: (34) 378 10 00, (34) 378 10 02
infolinia: +48 81 535 60 60

godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek: 08:30-17:00

KREDYTY MIESZKANIOWE

PKO Bank Polski – oddział 3 w Częstochowie
ul. Obr. Westerplatte 21
42-200 Częstochowa

telefon: (34) 325 81 40
infolinia: +48 81 535 60 60

godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek: 09:00-17:00

KREDYTY MIESZKANIOWE

PKO Bank Polski – oddział 4 w Częstochowie
al. Jagiellońska 1
42-200 Częstochowa

telefon: (34) 371 22 00
infolinia: +48 81 535 60 60

godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek: 09:00-17:00

KREDYTY MIESZKANIOWE

PKO Bank Polski – oddział 5 w Częstochowie
ul. Wieluńska 28
42-215 Częstochowa

telefon: (34) 378 14 90
infolinia: +48 81 535 60 60

godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek: 09:00-17:00

KREDYTY MIESZKANIOWE

PKO Bank Polski – oddział 6 w Częstochowie
ul. Sosabowskiego 21
42-200 Częstochowa

telefon: (34) 344 30 19
infolinia: +48 81 535 60 60

godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek: 09:00-17:00

KREDYTY MIESZKANIOWE

Prezentacja PKO Banku Polskiego, kwoty i wartości nie stanowią oferty portalu Altberger.pl i mają charakter informacyjno-reklamowy. Przyznanie kredytu zależy od pozytywnej oceny zdolności kredytowej oraz indywidualnej oceny wiarygodności klienta przez bank. Formularze lub wnioski z zestawień przekierowują bezpośrednio na serwery opisywanej instytucji finansowej lub pośrednika poprzez system partnerski.